info@tejar.ir

لیزینگ خودرو صفر

لیزینگ خودرو ( صفر کیلومتر )

شرکت واسپاری تجار ایرانیان طی مشارکت با خودروسازان کشور اقدام به فروش خودروهای سبک و سنگین صفر کیلومتر و بدون واسطه می نماید. لیزینگ واسپاری تجار ایرانیان نزدیک به دو دهه سعی در خلق خدمات نوین با عنایت به نیازها و درخواست های مشتریان خود، اقدام به ارائه تسهیلات متنوع با ساده ترین روشها نموده است.

علل شکل گیری صنعت لیزینگ خودرو

در سالهای گذشته، بدلیل ساختار بانک های دولتی، نحوه ارائه تسهیلات عموماً در بخش های صنعتی لحاظ می گردید، با شکل گیری بانک های خصوصی و موسسات مالی و اعتباری و همچنین شرکتهای لیزینگ به تدریج بستر مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعت از طریق این موسسات فراهم گردید شرکت واسپاری تجار ایرانیان باتوجه به سیاست های کلان گروه خودروسازی و با بهره گیری از نیروی مجرب و متخصص، سهم بالایی از لیزینگ تولیدات را در سالیان گذشته به خود اختصاص داده است.

” این شرکت با توسعه فرهنگ مشتری مداری سعی نموده است با بازنگری مداوم و پیوسته مراحل، فرآیندهای پذیرش متقاضیان، ارتباط مستقیم و مداوم با مشتریان در مدت قرارداد فی مابین و خدمات پس از فروش ارائه شده تا زمان تسویه حساب مشتریان، جایگاه ویژه ای در سطح کشور برای خود فراهم آورد.”