info@tejar.ir

لیزینگ خودروی کارکرده

لیزینگ خودرو کارکرده
شرکت لیزینگ واسپاری تجار ایرانیان در راستای افزایش سهم بازار صنعت لیزینگ خودرو، همچنین فراهم نمودن شرایط لازم جهت خرید و فروش خودروهای کارکرده ، امکان ارائه تسهیلات را برای خریداران میسر نموده است. مدیریت بازار خودروهای کارکرده و دست دوم سال هاست که در بسیاری از کشورهای بزرگ توسط شرکتهای مالی و اعتباری صورت می پذیرد، این روند علاوه بر تسهیل خرید و فروش خودروهای دست دوم برای مشتریان، افزایش اعتبار برند خودروهای دست دوم را نیز در پی دارد.

شرکت لیزینگ واسپاری تجار ایرانیان به عنوان یکی از بزرگترین لیزینگ ها در صنعت خودروسازی و با ثبات ترین عرضه کننده تسهیلات به خودروهای داخلی، اقدام به اجرای طرحی نوین برای بهبود شرایط بازار خودروهای دست دوم نموده است از این رو فروشندگان و مشتریان می توانند با معرفی خودرو ( ثبت در سامانه ) به شرکت، توسط کارشناسان رسمی و با در نظر گرفتن شرایط ظاهری و فنی خودرو قیمت گذاری را انجام دهند.

می توان گفت، یکی از دغدغه های مشتریان در خرید خودرو کارکرده انتخاب با کیفیت و متناسب با بودجه می باشد که در غیر این صورت ایرادات فنی و کیفی پس از خرید باعث بروز مشکلاتی برای این دسته از متقاضیان خواهد شد، ارائه این ساختار و بهینه سازی روش های خرید جهت بهبود بازار در بین مشتریان موجب رونق در بازار خودروهای کارکرده می گردد.